Na tej stronie pobierzesz program:

ArchiveIT! Basic 3.3.5

Opis:
ArchiveIT! Basic to nowatorski program do tworzenia archiwum w pracy i w domu.
Wspomaga zarządzanie dokumentami, kontaktami, organizację pracy. Intuicyjny interfejs umożliwia szybkie rozpoczęcie i sprawną pracę z programem.
Dokumenty gromadzone są w elektronicznej wersji, mniej podatnej na zniszczenia, zagubienia i dostęp niepowołanych osób. Gwarantuje to żywotności bezpieczeństwo przechowywanych materiałów.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu, ArchiveIT! ma przewagę nad innymi tego typu programami. Przejrzysty, szybki i łatwy dostęp do dokumentów to jedna z zalet aplikacji.

Główne funkcje programu to:
  • organizacja dokumentów w intuicyjnej formie szafy z segregatorami,
  • tworzenie teczek tematycznych dla dokumentów,
  • skanowanie dokumentów wielostronicowych,
  • dodawanie załączników w wersji elektronicznej (np. dokumentów Word, zdjęć),
  • prowadzenie przejrzystego archiwum kontaktów,
  • tworzenie własnych typów dokumentów (np. faktury, umowy, listy...),
  • tworzenie automatycznych filtrów umożliwiających szybkie wyszukiwanie dokumentów wg zadanych kryteriów,
  • praca w sieci lokalnej,
  • zarządzanie prawami dostępu,
  • wiele innych ułatwień pozwalających zarządzać archiwum.
Data dodania:
10 Jan 2009 23:18:22
Data dodania:
18 Aug 2012 15:47:23
Rozmiar:
27,2 MB
Pobrań:
1917
Licencja:
Trial
Wersja:
3.3.5
Autor:
Board
Strona WWW:
Kliknij aby odwiedzić stronę

Pobierz program: ArchiveIT! Basic 3.3.5 Pobierz