ArchiveIT! Basic to nowatorski program do tworzenia archiwum w pracy i w domu.
Wspomaga zarządzanie dokumentami, kontaktami, organizację pracy. Intuicyjny interfejs umożliwia szybkie rozpoczęcie i sprawną pracę z programem.
Dokumenty gromadzone są w elektronicznej wersji, mniej podatnej na zniszczenia, zagubienia i dostęp niepowołanych osób. Gwarantuje to żywotności bezpieczeństwo przechowywanych materiałów.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu, ArchiveIT! ma przewagę nad innymi tego typu programami. Przejrzysty, szybki i łatwy dostęp do dokumentów to jedna z zalet aplikacji.
Główne funkcje programu to:
- organizacja dokumentów w intuicyjnej formie szafy z segregatorami,
- tworzenie teczek tematycznych dla dokumentów,
- skanowanie dokumentów wielostronicowych,
- dodawanie załączników w wersji elektronicznej (np. dokumentów Word, zdjęć),
- prowadzenie przejrzystego archiwum kontaktów,
- tworzenie własnych typów dokumentów (np. faktury, umowy, listy...),
- tworzenie automatycznych filtrów umożliwiających szybkie wyszukiwanie dokumentów wg zadanych kryteriów,
- zarządzanie prawami dostępu,
- wiele innych ułatwień pozwalających zarządzać archiwum.