Asystent Faktura to program dla małych i średnich firm
. Pozwala na wystawianie faktur, rachunków i paragonów. W zależności od wersji, może obsługiwać magazyny, oraz związane z tym dokumenty przyjęcia, wydania i inne zdefiniowane przez użytkownika. Może być również wyposażony w moduły Zamówień i Dyspozycji. Asystent Faktura
umożliwia określenie własnej numeracji faktur. Pozwala na pracę wielu użytkowników jednocześnie. W wersji biznes obsługuje bazy danych MySQL, PostgreSQL i FireBird.
Jego najważniejsze funkcje to:- możliwość wystawiania faktur sprzedażowych: faktur VAT, MP, proforma, wewnętrznych, eksportowych, RR, korekt,
- możliwość wystawiania faktur zakupowych,
- możliwość wystawiania faktur zaliczkowych,
- możliwość wystawiania rachunków i paragonów,
- współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi,
- możliwość wystawiania dokument KP, KW, not korygujących,
- możliwość definiowania własnej numeracji dla każdego z wystawianych dokumentów,
- obsługa dowolnie wielu magazynów,
- wystawianie dokumentów PZ, WZ, MM; możliwość definiowania własnych symboli dokumentów,
- możliwość drukowania spisu z natury, raportów kasowych, raportów sprzedaży itp.,
- obsługa danych kontaktowych kontrahentów; weryfikacja poprawności wprowadzanych danych itp.,
- możliwość generowania cenników,
- możliwość przyjmowania zamówień,
- zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami,
- narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp.,
- narzędzie pozwalające na tworzenie własnych tabel z dowolnymi danymi; umożliwia ono tworzenie różnych relacji pomiędzy swoimi tabelami jak również niektórymi tabelami systemowymi Asystenta,
- pełna współpraca z syntezatorem mowy IVONA; dzięki temu Asystent może do Ciebie przemawiać, informować Cię słownie o nowych zadaniach, zamówieniach, czytać wiadomości e-mail itp.,
- możliwość instalacji i pracy programu z urządzeń przenośnych USB,
- zintegrowany komunikator wewnątrzfirmowy,
- wsparcie dla międzynarodowego kodowania znaków Unicode,
- funkcje importu i eksportu pozwalające na synchronizację danych pomiędzy różnymi kopiami programu,
Dostępne są trzy wersje programu: STANDARD, PROFESJONALNA, BIZNES
Wersję Biznes cechują:- możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows,
- narzędzie do wysyłania korespondencji seryjnej,
- możliwość szyfrowania danych własnym kluczem (algorytm AES),
- możliwość przechowywania plików na zewnętrznym serwerze FTP,
- moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami,
- obsługa wielu oddziałów firmy,
- możliwość tworzenia własnych tabel z danymi oraz tworzenia relacji pomiędzy tymi tabelami,
- wewnętrzny komunikator / prowadzenie archiwum komunikatora,
- możliwość zakupu programu w wersji czasowej.
Wersja PROFESJONALNA nie posiada:Wersja STANDARD nie posiada:Oto lista niektórych innych możliwości Asystenta:- grupowanie załączników w kategorie,
- wyodrębnianie okien i pracy na wielu monitorach,
- obsługa czytników kodów kreskowych,
- obsługa kas i drukarek fiskalnych POSNET, NOVITUS (w tym obsługa zdalnej drukarki poprzez kolejkowanie),
- możliwość drukowania kodów kreskowych na paragonach,
- funkcję współpracy Asystenta z programem Skype,
- możliwość integracji Asystenta ze sklepami internetowymi on-line,
- obsługa tzw. plugins oraz udostępniono trzy dodatki: Dwie gry oraz narzędzie Zdalnego zarządzania,
- obsługa tzw. faktur cyklicznych,
- importu danych z baz (plików) DBF, CSV, MySQL, PostgreSQL,
- możliwość zdefiniowania stanów minimalnych na magazynie,
- możliwość przyznawania rabatów na poszczególne produkty,
- możliwość określenia producenta produktu,
- tworzenie zestawów produktów (składających się z kilku produktów),
- możliwość ręcznego określania form transportu i płatności,
- określenie kodu wykorzystywanych walut,
- obsługę wersji językowych programu,
- możliwość uruchomienia programu z nośników USB,
- możliwość dodawania własnych ikonek w pasku narzędzi, skrótów do menu itp.,
- baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych,
- dodawanie załączników do firm i osób oraz ich szyfrowanie,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa,
- dziennik logów, administrowanie uprawnieniami,
- kursy walut online, kalendarz,
- funkcja exportu i importu danych,
- wydruk adresów na koperty,
W programie istnieje również możliwość definiowania wielu własnych ustawień (tabel pomocniczych) np.: branże, oceny klienta, skąd znamy danego klienta, skąd jesteśmy znani, stanowiska, priorytety, typ zadań, jednostki, oznaczenia, dokumenty, ustawienia użytkowników.