Polaris to program umożliwiający zarządzanie informacjami i ich współdzielenie w firmie w prosty i przejrzysty sposób. Intuicyjny i zestandaryzowany interfejs użytkownika pozwoli na szybkie opanowanie aplikacji przez pracowników i skuteczne wdrożenie procedur uzupełniania bazy danych. Program został opracowany we współpracy ze specjalistami Polskiej Akademii Nauk (PAN).
Aplikacja POLARIS posiada certyfikat Designed for Windows XP.
POLARIS jest bardzo elastyczny, dlatego z łatwością będziesz mógł dostosować go do swoich potrzeb. Dzięki zaawansowanym możliwościom dopasowania jego działania do potrzeb firmy poprzez konfigurację z panelu administracyjnego, pozwoli na wspieranie bardzo różnorodnych procesów biznesowych, charakterystycznych dla specyfiki Twojej firmy.
Kluczowe cechy POLARIS:- przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika
- łatwe wdrożenie systemu w firmie
- praca jedno i wielostanowiskowa
- szeroki zakres informacyjny
- narzędzia do katalogowania i natychmiastowego wyszukiwania informacji
- wygodna wymiana danych z aplikacjami MS Office
- błyskawiczny dostęp do informacji
- łatwe wiązanie dokumentów elektronicznych z innymi informacjami
- możliwość prostej konfiguracji struktury danych i ich prezentacji w aplikacji
- możliwość pracy poza siecią i późniejszej synchronizacji danych
Najważniejsze cechy systemu:- możliwość konfiguracji danych i ich przejrzysta prezentacja w aplikacji
- możliwość tworzenia dowolnych powiązań pomiędzy listami
- rejestracja wielostopniowej hierarchii dla każdej z list
- możliwość zdefiniowania list
- definiowane administracyjnie widoki list, słowniki, reguły biznesowe
- kategoryzacja wpisów z użyciem list wyboru i słów kluczowych jako uzupełnienie danych podstawowych
- możliwość dodawania notatek(teksty, obrazy, symbole, tabele itp.) do wszystkich list
- możliwość przypisywania do każdego z wpisów dokumentów elektronicznych zapewniające błyskawiczny dostęp do plików